Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
kładzenie się w zakrętach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna » Technika jazdy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
kładzenie się w zakrętach
Autor Wiadomość
kawas
Bywalec



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post kładzenie się w zakrętach
ktoś z was kładzie się zzr w zakrętach tak żeby kolanem o asfalt trzeć ? w tym sezonie się bende tego uczył i proszę was o jakieś porady chciałbym chociaż tak sie kłaść w zakręty jak na tym filmiku zzr w roli głównej Wesoly http://www.youtube.com/watch?v=c4uWqr8j4xs&feature=related


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:00, 18 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Żeby się tak kłaść na zakrętach trzeba oprócz opanowanej techniki jazdy mieć jeszcze odpowiednio przyczepną nawierzchnię. Wystarczy trochę piasku na poboczu a się okaże że tylnie koło jest przed przednim a moto na ślizgu Mruga Myślę że zasada ograniczonego zaufania do siebie i swych umiejętności na początek. Potem można pomyśleć o nauce balansowania ciałem Wesoly
Oczywiście pod warunkiem zależy nam na całym moto i na zdrowiu. No bo jeśli nie, to... Jezyk


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 19:01, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Czw 18:52, 19 Mar 2009
Sasa89
król szos



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kamieńsk okol. Bełchatowa
Płeć: Mężczyzna

Post
dokładnie Rally 1 ma racje ja ćwiczyłem kładzenie się na suzuki gsx 125 i wystarczy troszkę piasku czy żwiru i gleba. wiem bo sam zaliczyłem szlifa właśnie na ekstra zakrętach ale nie zaczaiłem że na poboczu jest żwir, na ZZR- ku ćwiczyłem w zeszłym sezonie ale to inna waga więc nie trze jeszcze ślizgaczem asfaltu myślę że w tym sezonie dam radęWesoly

A grunt to nie bać się pochylić się i gdy się złożysz lekko podkręcaj manetkę. Polecam poćwiczyć na większym rondzie ja tak robiłem Kawas:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:26, 11 Sty 2010 Zobacz profil autora
grzela
Administrator



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 3241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

Post
Sasa89 napisał:
A grunt to nie bać się pochylić się


to najwieksza bariera dla poczatkujacych


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:13, 11 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
na rondach nie polecam - nie wiem jak u Was ale u mnie wszędzie koleiny, i mnóstwo oleju z piachem przez cały sezon

Co do położenia zygzaka - zanim zamknie się w nim oponę musi zetrzeć się podnóżek-jego limitry wykręćcie bo tylko szkód narobicie.
(z kawałkiem naszego buta-dobrze gdy mają wymienne slidery-nawet jak się stawia tylko palce na podnóżu), później obejma mocujaca tłumik do kolektora musi trochę dostać szlifa no i wtedy droga wolna Mruga

Na ostre pochyły możecie zdemontować takżę centralną podstawkę - jak ktoś cięższy to lubi przytrzeć.

Ogólnie to na parę pierwszsych razy ten skrobot metalu o asfalt ejst przerażający hehe i można się zdziwić, że aż tak głośny. Slidery na kolanach takżę hałasują bardziej niż silnik i wiatr Mruga

tak na prawdę to by zchodzić bezpiecznie na granicę zamknięcia opon i na kolano to potrzeba ZAWSZE:

-BARDZO CZYSTEGO I PRZYCZEPNEGO ASFALTU (nie tego świecącego!)
-ROZGRZANYCH OPON (nawet miękkie gumy jak nie złapią temperatury to masz glebę)
-MIĘKKICH OPON
-ODWAGI I ZNAJOMOŚCI MOTOCYKLA ORAZ TECHNIKI PRZECIWSKRĘTU
-sliderów na kolanach (szkoda mieć dziury w spodniach Mruga )
-ciepły asfalt (pow. 20stopni)

Jeżeli tego co dużymi literami nie ma to mamy duże szanse na glębę. Serio.

Polecam do tego typu rzeczy jakieś nowe obwodnice i autostrady i ich ślimaki.

Zygzak da się kłąść ostro - wszystko kwesia wprawy Mruga


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 0:12, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Wto 0:09, 12 Sty 2010
Gość







Post
U nas w wawce są takie nowe nieduże, mało uczęszczane ronda, na których kumpel domyka swoje oponki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wto 7:36, 12 Sty 2010
Gość







Post
Dla miasta Poznań zrobiłem kiedyś trasę - taką pętlę gdzie można na prawdę ostro pogonić i da się parę razy na kolanko zejść jak dobre warunki i mniejszy ruch Mruga




Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 8:47, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Wto 8:47, 12 Sty 2010
Sasa89
król szos



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Kamieńsk okol. Bełchatowa
Płeć: Mężczyzna

Post
Przemo_rene masz rację ja mam takie rondo w gminie Kleszczów koło Kamieńska i Bełchatowa a że to najbogatsza gmina w Polsce to zawsze jest czyściutkie i jest tam bardzo mały ruch, a poza tym jest duże, twoje WYSZCZEGÓLNIONE rady na pewno pomogą początkującym:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:18, 13 Sty 2010 Zobacz profil autora
Daga
Bywalec



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Poznań
Płeć: Kobieta

Post
Kawas i radze nie brac kufrow bocznych,bo szkoda je zjechac o asfalt


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:23, 28 Mar 2010 Zobacz profil autora
kawas
Bywalec



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Mężczyzna

Post
Cytat:
Kawas i radze nie brac kufrow bocznych,bo szkoda je zjechac o asfalt


Daga trzeba je jeszcze mieć Wink

A tu filmik gdzie można tylko pozazdrościć umiejętności ZZR1400 w akcji Wesoly http://www.youtube.com/watch?v=h4ZdwUoyb90&NR=1

a tu podobny filmik http://www.youtube.com/watch?v=j_bAf0lj0y0&feature=related


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kawas dnia Sob 21:33, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie 16:34, 28 Mar 2010 Zobacz profil autora
jawooor
Pytacz



Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

Post
ostatnio kolega zabrał mnie na bardzo mało uczęszczaną drogę, czysty asfalt, z dala od ludzi i dzikiej zwierzyny, przed jazdą sprawdziłem czy nie ma dziur i jakiegoś piachu i uczyłem się przeciwskrętu tam i ogólnie panowania na maszyną w zakrętach...
Wyszystko ok, przy prędkości max 100km/h ale powyżej, podczas pochylania mam wrażenie że mi tył delikatnie jakby zamiatał, jakbym tracił przyczepność ale wtedy by mnie z łuku wywaliło. Nie wiem czego to może być wina? Przed zakrętem zwalniam i wchodzę z delikatnym dodawaniem gazu - tak jak mnie uczyli inni i jak jest w "motocykliście doskonałym"
Czy może to być wina stroju (normalna kurtka) który powiewa i powoduje jakieś zawirownia powietrza wokół mnie? Coś z piastą tylnego koła?
Opony ok, nie są łyse, jeszcze mają sporo bieżnika...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 11:25, 16 Cze 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
jawoor - zygi jest w 100% sprawny do pokonywania szybkich łuków też dobrze zestrojone i opony i zawieszenie - kwestia leży tutaj w Twoim wyczuciu maszyny Wesoly Tył możesz mieć takie wrażenie bo jesteś lekki zwyczajnie i siedząc przy baku nie dociążasz tylnej opony. Poza tym - dogrzałeś ją jakimiś ostrymi winklami wcześniej? Pewnie nie tak wiec - Jeszcze dłuuugo jak to ogarniesz Mruga Najważniejsze to się wjeżdżaj w moto a z czasem na kaskaderkę przyjdzie czas jak już bedzie Ci sie łatwiej jeździło niż chodziło Wesoly Przy 100km/h bardzo mocne przeciwskręty to już raczej dla zaawansowanych jeźdźców lub na torze polecam bo mało kto potrafi to robić sprawnie i bezpiecznie gdyż trzeba do tego dużego wyczucia maszyny oraz nawet sporo siły - to nie rower Mruga


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 15:43, 16 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Śro 15:40, 16 Cze 2010
jawooor
Pytacz



Dołączył: 23 Maj 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Żyrardów
Płeć: Mężczyzna

Post
Przemo, nie chodzi że mam zarzuty co do maszyny tylko mniej więcej co robię źle, kasakaderki też nie uprawiam bo teren sprawdzony a łuki szerokie (no par krótkich też). Na Scigaczu napisali że motozawieszenie do mojej wagi ustawić ale wiem że masz podobną to nawet się nie dotykam...
Ale masz rację muszę ją wyczuć jeszcze Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:05, 16 Cze 2010 Zobacz profil autora
Wilk18
Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Chełm woj Lubelskie
Płeć: Mężczyzna

Post
ja próbowałem ale szczerze jeszcze sie boje... mam taki zakret szeroki droga idealna gdy sie połorzyłem motor mi zawirował musze jeszcze pocwiczyc...


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:21, 16 Cze 2010 Zobacz profil autora
mikrus193
król autostrad



Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Polska taka pikna
Płeć: Mężczyzna

Post
ja sie moge walnac na cieplutkim asfaldzie i polezec tak na plkeckach


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:49, 16 Cze 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zzr.fora.pl Strona Główna » Technika jazdy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin